W odpowiedzi na zróżnicowane potrzeby klientów, Vanberg Systems – dostawca innowacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych, wspierających komunikację w firmie – zmodyfikował swoją ofertę wprowadzając proste i intuicyjne produkty dostosowane do potrzeb również mniejszych firm. Klienci zyskali tym samym możliwość wyboru jednego z trzech rozwiązań: linii telefonicznej, wielofunkcyjnej centrali telefonicznej lub profesjonalnej infolinii. Jednocześnie przedsiębiorstwa, które potrzebują indywidualnego podejścia, mają możliwość skomponowania własnej, „szytej na miarę” oferty.
Nowe produkty są odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby klientów w zakresie systemu telekomunikacyjnego. W przypadku przedsiębiorstw, w których wykonywanych jest dużo połączeń telefonicznych krajowych i zagranicznych, dobrym rozwiązaniem jest pakiet „linia telefoniczna”. Zapewni on tańsze, w porównaniu do oferowanych przez tradycyjnych operatorów, rozmowy telefoniczne oraz dostęp do billingu online. Dla firm chcących poprawić jakość kontaktu z klientem w ofercie Vanberg Systems znajduje się „centrala telefoniczna” – gwarantuje ona profesjonalną obsługę klienta, sprawne i efektywne zarządzanie połączeniami przychodzącymi z poziomu online, a także wiele zaawansowanych funkcjonalności centrali telefonicznej. Ostatni pakiet „infolinia” zapewni firmie wsparcie dla efektywnej sprzedaży i obsługi klienta oraz możliwość optymalizacji pracy działów call center i contact center.
„Celem stworzenia nowej oferty było skierowanie naszych usług do przedsiębiorstw o mniejszych potrzebach w zakresie komunikacji. Uprościliśmy naszą ofertę tworząc trzy najbardziej popularne produkty telekomunikacyjne a propozycję cenową oraz sposób rozliczeń dostosowaliśmy do możliwości mikro i małych firm.” – przekonuje Michał Mysiak, Business Line Manager Vanberg Systems, Aiton Caldwell SA
Dedykowana oferta doskonale sprawdzi się w firmach o rozbudowanej strukturze, które potrzebują indywidualnie dobranej usługi telekomunikacyjnej. Firma ma możliwość samodzielnego skonstruowania własnego rozwiązania, odpowiadającego jego potrzebom i możliwościom finansowym. Standardowy pakiet funkcjonalności można rozbudować o zaawansowane usługi dodane: wideo- i telekonferencję, numerację zagraniczną, możliwość integracji rozwiązania z systemami wewnętrznymi stosowanymi w firmie i wiele innych. Gwarantowana jest również kompleksowa obsługa i indywidualne doradztwo, co eliminuje konieczność posiadania przez klienta specjalistycznej wiedzy w tym zakresie.