SMARTO – marka firmy Aiton Caldwell SA stworzona z myślą o startupach i mikroprzedsiębiorstwach, została oficjalnym Partnerem Targów Przedsiębiorczości w Poznaniu. W ramach współpracy zorganizuje warsztaty poświęcone technologii SaaS oraz ufunduje nagrodę dla zwycięzcy konkursu „Poznański Lider Przedsiębiorczości”. Jako jeden z kilkudziesięciu wystawców zaprezentuje również swoje rozwiązania na jednym ze stoisk wystawowych. Targi odbędą się 17 – 18 kwietnia bieżącego roku.
SMARTO jako Partner Targów Przedsiębiorczości poprowadzi część warsztatową dotyczącą modelu SaaS, w skład której wchodzić będzie warsztat „Technologia SaaS w małej firmie, czyli zarządzanie firmą on-line” oraz panel dyskusyjny, przeprowadzony przy współudziale ekspertów i praktyków związanych z tą technologią. Poruszone zostaną zagadnienia przedstawiające realne korzyści wynikające z korzystania z usług hostowanych oraz wyjaśnione obawy z tym związane. Oprócz wspomnianych warsztatów, SMARTO zaprezentuje swoje rozwiązania na stoisku targowym oraz zaprosi pozostałych wystawców z branży do przedstawienia swoich usług w specjalnej strefie przeznaczonej dla tej właśnie technologii.
„Targi Przedsiębiorczości to doskonała okazja zarówno dla początkujących, jak i bardziej doświadczonych przedsiębiorców, do zapoznania się z możliwościami, jakie daje im rynek w zakresie rozwoju swojego biznesu. Stąd nasza decyzja, aby tegoroczny zakres tematyczny targów poszerzyć o tematykę usług SaaS. Nie wszystkie małe firmy są jeszcze przekonane do korzystania z tego modelu, zatem warto zaprezentować im liczne korzyści wynikające z zamiany tradycyjnych rozwiązań na usługi dostępne on-line.” – informuje Michał Mysiak, Business Line Manager SMARTO, Aiton Caldwell SA.
Targi Przedsiębiorczości są jednym z wydarzeń organizowanych podczas Poznańskich Dni Przedsiębiorczości (PDP). Jest to wspólna inicjatywa Miasta Poznania i Powiatu Poznańskiego oraz środowisk gospodarczych i naukowych Poznania reprezentowanych przez Międzynarodowe Targi Poznańskie, Wielkopolską Izbę Przemysłowo-Handlową oraz Fundację Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.
Główna idea Targów to aktywne wspieranie i promowanie postaw przedsiębiorczych oraz możliwość nawiązania kontaktów biznesowych zarówno między dostawcami, jak i zwiedzającymi. Celem PDP jest również kreowanie pozytywnego wizerunku aglomeracji poznańskiej jako przyjaznej różnorodnym formom aktywności ekonomicznej. Zeszłoroczna edycja zgromadziła około 4000 uczestników, z czego blisko 700 wzięło udział w szkoleniach on-line.
„Udział w targach jest dla nas naturalnym krokiem. Od samego początku istnienia SMARTO, nasze działania prowadzimy wokół idei szerzenia przedsiębiorczości wśród młodych osób oraz edukacji w zakresie prowadzenia i rozwoju biznesu przy pomocy innowacyjnych usług dostępnych w technologii SaaS.” – dodaje Michał Mysiak, Business Line Manager SMARTO, Aiton Caldwell SA.
Szczegółowe informacje na temat Targów Przedsiębiorczości dostępne są pod adresem: http://www.poznan.pl/mim/pdp/.