Jan Wyrwiński – Prezes Zarządu Aiton Caldwell SA, gdańskiej firmy telekomunikacyjnej tworzącej zaawansowane rozwiązania dla polskiego sektora MSP, został jednym z laureatów ogólnopolskiej galerii przedsiębiorców "Biznes. Dobry wybór". Organizatorem konkursu, realizowanego w ramach projektu „Poprawa wizerunku przedsiębiorstw” jest PKPP Lewiatan. Inicjatywie przyświeca cel budowania pozytywnego obrazu polskiego biznesu oraz lepsze przygotowanie administracji do współpracy z biznesem. Jan Wyrwiński znalazł się w gronie 120 wyróżnionych osób w całym kraju.
Projekt „Biznes. Dobry wybór” zakłada selekcję właścicieli firm, którzy odnieśli sukces w biznesie, a zarazem angażują się społecznie i są odpowiedzialnymi pracodawcami. Wyboru dokonały kapituły złożone z wojewodów, marszałków województw, przedstawicieli regionalnych związków pracodawców oraz szefów mediów lokalnych – z prasy, radia i telewizji.
„Obecność w tak zacnym gronie wyłonionym przez PKPP Lewiatan jest dla mnie i mojego zespołu ogromnym wyróżnieniem. Zawsze uważałem, iż zysk jest niezbędny by firma istniała, ale nie powinien być celem sam w sobie. Zmotywowana grupa osób, których łączy jedna idea „tworzenia” oraz dbałość o jakość kontaktów z otoczeniem, w tym sprawy lokalnej społeczności, sprawią, że zysk sam się pojawi.” – powiedział Jan Wyrwiński, Prezes Aiton Caldwell SA.
Konkurs „Biznes. Dobry wybór” zorganizowany został przez PKPP Lewiatan w ramach projektu „Poprawa wizerunku przedsiębiorców” współfinansowanego ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Kolejnym etapem będzie kampania reklamowa, wykorzystująca wizerunki wybranych osób z galerii „Biznes. Dobry wybór” oraz poradnik i cykl szkoleń dla administracji jak budować pozytywne relacje z biznesem.