Aiton Caldwell SA, lider polskiego rynku usług telekomunikacyjnych w chmurze oraz dostawca nowoczesnej platformy telekomunikacyjnej działającej w tym modelu, opublikował wyniki finansowe za II kw. 2013 roku. Spółka utrzymała przychody ze sprzedaży na poziomie zbliżonym do analogicznego okresu 2012 roku (odpowiednio 2 969 tys. zł i 3 036 tys. zł). O 6% niższe kwartał do kwartału były koszty działalności operacyjnej. Znacząco, bo aż o 89% wzrósł wynik na sprzedaży. W omawianym okresie zarząd Aiton Caldwell SA podejmował działania mające na celu realizację wyznaczonej w 2012 roku strategii rozwoju. Spółka wzbogaciła ofertę kierowaną do klientów biznesowych oraz indywidualnych.
Aiton Caldwell SA, telekomunikacyjna spółka notowana na parkiecie New Connect, prezentuje nową usługę w swojej ofercie. Call Analytics to narzędzie, które umożliwia pełny pomiar działań marketingowych, przez dokładną prezentację ilości leadów sprzedażowych generowanych za pomocą połączeń telefonicznych.
Przed wyruszeniem w zagraniczną podróż, turyści muszą dopilnować szeregu istotnych spraw, które zapewnią im spokojne wakacje. Aby zagwarantować podróżującym komfort wypoczynku i swobodę komunikacji, FreecoNet przygotował aplikację mobilną, która umożliwia wykonywanie połączeń za granicą bez konieczności aktywowania kosztownego roamingu. Dzięki specjalnej ofercie FreecoNet skierowanej do firm działających w branży turystycznej, biura podróży będą mogły zaoferować swoim klientom jeszcze bardziej kompleksową usługę wypoczynkową.
FreecoNet, lider polskiego rynku VoIP, przedstawia nową propozycję dla osób wyjeżdżających na wakacje za granicę. Na rynku pojawiła się właśnie aplikacja mobilna, umożliwiająca korzystanie z FreecoNet przy użyciu smartfona bez konieczności aktywacji roamingu. Dzięki temu nawet za granicą użytkownicy mogą rozmawiać przez telefon komórkowy za darmo lub za grosze. Za każdym razem, gdy znajdą się w zasięgu sieci Wi-Fi.
Niemal każdy z nas posiada telefon komórkowy – dla wielu stał się on nieodłącznym elementem życia, bez którego ciężko ruszyć się z domu. FreecoNet w odpowiedzi na ten trend oferuje swoim użytkownikom darmowe narzędzie, umożliwiające korzystanie z telefonii VoIP przez smartfona. Wystarczy jedynie pobrać aplikację mobilną Cloud Softphone, by móc taniej dzwonić z telefonu komórkowego bez względu na to, czy użytkownik znajduje się w Polsce czy za granicą.
Aiton Caldwell SA, lider polskiego rynku usług telekomunikacyjnych w chmurze oraz dostawca nowoczesnej platformy telekomunikacyjnej działającej w tym modelu, opublikował wyniki finansowe za I kw. 2013 roku. Podane informacje wskazują, iż Spółka rozpoczęła rok 6-proc. wzrostem przychodów ze sprzedaży (3 191 tys. zł) oraz 37-proc. wzrostem wyniku netto (316 tys. zł). W ramach działań operacyjnych, władze spółki kontynuowały rozpoczętą w 2012 roku nową strategię rozwoju firmy, zakładającą wzmocnienie pozycji lidera usług telekomunikacyjnych w chmurze (SaaS) na rynku polskim, jak również zintensyfikowanie współpracy z partnerami zewnętrznymi w zakresie udostępniania platformy telekomunikacyjnej w chmurze (PaaS).
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie w zakresie innowacyjnych rozwiązań IP, wykorzystywanych w tradycyjnej infrastrukturze telekomunikacyjnej, Aiton Caldwell udostępnił usługę SIP Trunk pod nową marką SIP Trunking.
Notowana na rynku NewConnect Spółka Aiton Caldwell SA opublikowała wyniki finansowe za 2012 rok. W raportowanym okresie przychody ze sprzedaży wzrosły r/r o 21-proc. do wartości 12 247 tys. zł. Spółka nową rozszerzyła swoją strategię, w ramach której oferuje usługi telekomunikacyjne w chmurze (SaaS – Software as a Service) dla segmentu MSP oraz klientów indywidualnych, natomiast partnerom zewnętrznym dostarcza własne rozwiązania działające w tym modelu (PaaS - Platform as a Service). Taki schemat współpracy został już wdrożony w Rumunii oraz w Stanach Zjednoczonych. W bieżącym roku planowana jest dalsza dywersyfikacja źródeł przychodów oraz ekspansja na kolejne rynki zagraniczne poprzez wprowadzanie na nie nowych marek wspólnie z lokalnymi partnerami.
W odpowiedzi na zróżnicowane potrzeby klientów, Vanberg Systems - dostawca innowacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych, wspierających komunikację w firmie - zmodyfikował swoją ofertę wprowadzając proste i intuicyjne produkty dostosowane do potrzeb również mniejszych firm. Klienci zyskali tym samym możliwość wyboru jednego z trzech rozwiązań: linii telefonicznej, wielofunkcyjnej centrali telefonicznej lub profesjonalnej infolinii. Jednocześnie przedsiębiorstwa, które potrzebują indywidualnego podejścia, mają możliwość skomponowania własnej, „szytej na miarę” oferty.
FreecoNet – lider polskiego rynku VoIP, pojawi się 25 kwietnia br. jako wystawca na IV Targach eHandlu w Poznaniu. Wydarzenie, które odbędzie się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, skierowane zostało do osób związanych ze środowiskiem e-commerce, m.in. dostawców usług i produktów, właścicieli sklepów internetowych oraz entuzjastów branży.