Dnia 17 kwietnia system Call-eX Cloud i Call-eX osiągnęły wersję 1.19.12. Jedną z kluczowych aktualizacji jest nowa usługa SMS dla firm. Oznacza to, że wystarczy jedynie rozszerzenie abonamentu naszej wirtualnej…
Po niezwykle udanym debiucie Telefonu FCN, własną aplikacją mobilną na systemy Android dysponuje także system Call-eX Cloud. To nasza własna, szybka i przyjazna aplikacja do dzwonienia. Jest bezpłatna, całkowicie po…
Za zaangażowanie w budowę przemysłu elektronicznego i teleinformatycznego w Polsce oraz aktywność w ramach samorządu gospodarczego sektora. Dziękujemy! „Przynależność do Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji jest dla nas ważnym…
Platforma FCN dysponuje własną aplikacją mobilną na systemy Android i iOS. Jest to nasza własna, szybka i przyjazna aplikacja do dzwonienia. Jest bezpłatna, całkowicie po polsku i w 100% gotowa…
Oficjalna strona platformy VoIP FCN uzyskała certyfikat “Serwis bez Barier”. Jest on świadectwem dostosowania witryny do potrzeb osób z różnymi niepełnosprawnościami: niewidomych i słabowidzących, a także osób starszych lub posiadających…
Konkurs Gepardy Biznesu odbywa się corocznie nieprzerwanie od 2006 roku z inicjatywy Instytutu Europejskiego Biznesu. Wyróżnienie jest przyznawane na podstawie danych finansowych dostarczanych Instytutowi przez…
Dotyczy projektu pn: „Wprowadzenie produktu nowego na rynku w celu ekspansji oraz poprawa efektywności dzięki wykorzystaniu technologii informacyjno – komunikacyjnych w Aiton Caldwell S.A.” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego…
Zapytanie ofertowe, Gdańsk 28.11.2016 Pragniemy poinformować, że rozpoczęliśmy poszukiwanie wykonawcy, zgodnie z zasadą konkurencyjności, postępowanie w trybie zapytania ofertowego, do zrealizowania zadania w ramach projektu współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu…
Konto FCN to tak naprawdę konto administracyjne całej platformy VoIP. Firma może w koncie administracyjnym dodawać zwykłe konta użytkowników dla swoich pracowników. W ramach konta FCN może mieć ich bardzo wielu. Ten artykuł to…
Po wielu miesiącach intensywnego rozwoju, centrala telefoniczna VoIP DATERA Call-eX osiągnęła dnia 18 października wersję 1.11.7. To wiele aktualizacji istotnych dla funkcjonowania contact center, infolinii czy telefonii stacjonarnej w biurze. To co dla nas…