SMARTO - dostawca teleinformatycznych rozwiązań online dla startupów i małych firm, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, rozszerzył swoją dotychczasową ofertę o profesjonalny system CRM (Consumer Relationship Management), służący do zarządzania relacjami z klientami. Młodzi przedsiębiorcy otrzymali kolejne innowacyjne narzędzie wspomagające funkcjonowanie ich biznesu w ramach jednej platformy.
Jan Wyrwiński (Prezes Zarządu Aiton Caldwell SA) objął funkcję eksperta na „Konwencji Liderów” organizowanej w ramach projektu „InnoDoktorant". Spotkanie doktorantów z ludźmi biznesu odbyło się w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym.
Firma Aiton Caldwell SA otrzymała II nagrodę w kategorii „Innowacyjne Przedsięwzięcie” w ramach XIII edycji Konkursu o Nagrodę Pomorską „Gryf Gospodarczy 2012”. Nagrody w tej kategorii przyznane zostały po raz pierwszy w historii konkursu. Zajęcie drugiego miejsca uhonorowane zostało nagrodą pieniężną w wysokości 20 tys. zł.
Aiton Caldwell SA, lider hostowanych usług telekomunikacyjnych (SaaS) dla polskiego sektora MSP, opublikował wyniki finansowe za I kw. 2012 roku. Przychody ze sprzedaży wyniosły prawie 3 mln zł, wzrastając tym samym o 35 proc. wobec roku wcześniejszego. Zarząd podtrzymuje realizacje prognoz finansowych.
FreecoNet, lider polskiego rynku VoIP, nawiązał współpracę z Firmao, spółką projektującą systemy CRM w chmurze. Tym samym klientom biznesowym oferowane jest kompleksowe rozwiązanie, dzięki któremu mogą uruchomić profesjonalny system do zarządzania relacjami z klientami (CRM) zintegrowany z systemem telekomunikacyjnym (VoIP).
Przedstawiciele Aiton Caldwell S.A., lidera hostowanych usług telekomunikacyjnych (SaaS) dla polskiego sektora MSP, jako eksperci wystąpią podczas VII Pomorskiego Forum Przedsiębiorczości. Wydarzenie odbędzie się 10 maja br. w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni.
Telefonia internetowa przestaje być domeną młodych ludzi. Z raportu FreecoNet, lidera VoIP posiadającego około 40 proc. udziału w krajowym rynku telefonii internetowej, wynika, iż statystyczny użytkownik platformy to osoba w wieku 31-50 lat, mieszkająca w dużym mieście. Jest pracownikiem umysłowym, o FreecoNet dowiedział się od znajomych, a do korzystania z usługi skusiły go niskie ceny i pozytywne opinie innych użytkowników. FreecoNet posiada około 100 tys. klientów indywidualnych. W marcu br. wśród użytkowników przeprowadzono badanie mające na celu poznanie opinii klientów na temat platformy.
Właściciel małej firmy pracujący mobilnie w branży IT, korzystający głównie z połączeń krajowych i faxu. O FreecoNet dowiedział się od znajomych, a niskie ceny połączeń i usług dodanych skłoniły go do związania się z marką. W dłuższej perspektywie zależy mu na zachowaniu dotychczasowej stabilności i bezawaryjności platformy. Oto statystyczny klient biznesowy telefonii VoIP, wynika z badania, jakie FreecoNet, posiadający aż 40 proc. udziału w rynku VoIP, przeprowadził w połowie marca br. Raport wskazuje na rosnącą popularność telefonii VoIP w nowych branżach i sektorach rynku.
SMARTO, marka Aiton Caldwell SA stworzona z myślą o startupach i mikroprzedsiębiorstwach, została Srebrnym Sponsorem Startup Weekend Trójmiasto. Jest to inspirujące, znane na całym świecie wydarzenie, podczas którego młodzi pasjonaci internetu pracując 54 godziny non stop, zamieniają swoje pomysły w biznes.
SMARTO - marka firmy Aiton Caldwell SA stworzona z myślą o startupach i mikroprzedsiębiorstwach, została oficjalnym Partnerem Targów Przedsiębiorczości w Poznaniu. W ramach współpracy zorganizuje warsztaty poświęcone technologii SaaS oraz ufunduje nagrodę dla zwycięzcy konkursu „Poznański Lider Przedsiębiorczości”. Jako jeden z kilkudziesięciu wystawców zaprezentuje również swoje rozwiązania na jednym ze stoisk wystawowych. Targi odbędą się 17 – 18 kwietnia bieżącego roku.