Z przyjemnością informuję, iż w I edycji konkursu „Dyrektor Marketingu Roku” w kategorii małe i średnie przedsiębiorstwo zwyciężyła Iwona Oleszczuk, kierownik ds. marketingu Aiton Caldwell. W kategorii duża firma zwyciężył Leszek Kurnicki, dyrektor marketingu PKN Orlen.
Ideą konkursu jest wyłonienie prawdziwych talentów i osobowości w dziedzinie marketingu, osób, których działania wpływają na sukces rynkowy firm. Nasza koleżanka pokonała ok. 140 kandydatów z całej Polski. Wyboru najlepszego dyrektora marketingu w Polsce w 2010 r. dokonała kapituła składająca się z ponad 20 osób, reprezentujących głównie agencje public relations i specjalistów ds. marketingu. W werdykcie Jury konkursowe uwzględniło doświadczenie zawodowe, innowacyjność, umiejętności menedżerskie oraz solidność zawodową.
Laureatce serdecznie gratulujemy i życzymy kolejnych spektakularnych sukcesów w dalszej karierze zawodowej.
Z wyrazami uznania,
Jan Wyrwiński
Prezes Aiton Caldwell
Więcej informacji: http://wyborcza.pl/1,91446,9703366,Sopot_Konkurs_Dyrektor_Marketingu_Roku_2010_rozstrzygniety.html