Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

FreecoNet zintegrowany z systemem CRM

FreecoNet, lider polskiego rynku VoIP, nawiązał współpracę z Firmao, spółką projektującą systemy CRM w chmurze. Tym samym klientom biznesowym oferowane jest kompleksowe rozwiązanie, dzięki któremu mogą uruchomić profesjonalny system do zarządzania relacjami z klientami (CRM) zintegrowany z systemem telekomunikacyjnym (VoIP).

Inicjowanie połączeń bezpośrednio z poziomu CRM, szybka prezentacja historii rozmów, automatyczna identyfikacja klienta na podstawie numeru telefonu, to tylko kilka z wielu korzyści, jakie czerpią klienci FreecoNet, dzięki integracji systemu CRM z telefonią VoIP. Dodatkowo otrzymają m.in. możliwość łatwego dodawania nowych klientów do bazy, szybki dostęp do bilingów oraz plików z nagranymi rozmowami.

„Integracja platformy FreecoNet z rozwiązaniem Firmao to pierwszy krok w budowie szeregu kompleksowych rozwiązań, usprawniających funkcjonowanie biura. W tym celu nawiązujemy współpracę z firmami teleinformatycznymi, dzięki czemu nasi klienci otrzymają zintegrowane usługi, wspomagające zarządzanie ich przedsiębiorstwem. Mam nadzieję, że w niedługim czasie poinformujemy Państwa o kolejnych nowoczesnych rozwiązaniach platformy FreecoNet oraz dalszych integracjach z systemami informatycznymi usprawniającymi prowadzenie biznesu”powiedział Paweł Gruszecki, Business Line Manager marki FreecoNet, Aiton Caldwell SA.

Dla wszystkich klientów, którzy zdecydują się na korzystanie z systemu CRM od Firmao, FreecoNet przygotował promocję. To zniżka do 25 proc. na zakup nowoczesnych telefonów w partnerskim sklepie 4IP, darmowe minuty na start oraz 3 miesiące bez opłat za konto, numer i usługi.

Szczegółowe informacje dostępne pod adresem http://www.freeconet.pl/pl/uslugi/firmao-crm.