Aplikacja mobilna ułatwia kontrolę nad kontem oraz umożliwia korzystanie z wybranych usług FreecoNet poprzez smartfona. Łatwy w obsłudze interfejs pozwala m.in. na sprawdzenie billingów, synchronizację kontaktów oraz zestawienie wybranych połączeń. Dodatkowo poprzez aplikację użytkownik może korzystać z usługi Wirtualny Fax przez smartfona. Wystarczy telefonem zrobić zdjęcie danego dokumentu i przesłać go na wskazany numer faksowy. Po chwili plik zostanie dostarczony do odbiorcy.
„Wirtualny Fax to najbardziej popularna usługa FreecoNet. Korzystają z niej zarówno klienci biznesowi, jak i indywidualni. Teraz, dzięki aplikacji mobilnej mogą oni wysyłać i odbierać faksy wszędzie tam, gdzie się znajdują. To duże ułatwienie, szczególnie dla osób, które dużo czasu spędzają poza biurem.” – przekonuje Paweł Gruszecki, Business Manager FreecoNet, Aiton Caldwell SA.
Aplikacja pozwala również na synchronizację wszystkich numerów z telefonu i konta FreecoNet. Dodatkowo, dzięki usłudze Zestaw Połączenie, możliwe jest zrealizowanie rozmowy telefonicznej dwóch osób poprzez wpisanie w aplikację wybranych numerów rozmówców. Połączenie nawiązane zostanie za pośrednictwem FreecoNet, nie generując kosztów u operatora GSM.
„Śledząc trendy na rynku, łatwo zauważyć, że obecnie praca jest coraz bardziej mobilna, a telefon już dawno stał się nieodłącznym narzędziem do wykonywania codziennych obowiązków. To właśnie dlatego staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i udostępniać im rozwiązania, dopasowane do ich konkretnych potrzeb. Aplikacja, którą właśnie wprowadzamy na rynek, to nasz pierwszy krok na drodze projektowania rozwiązań mobilnych.” – dodaje Paweł Gruszecki.
Badania klientów FreecoNet przeprowadzone w marcu br. pokazały, że już co piąty użytkownik korzysta z platformy poprzez telefon komórkowy. Informacja ta potwierdziła wcześniejsze założenia o zapotrzebowaniu na rozwiązania mobilne wśród klientów, tym samym ich projektowanie i rozwijanie stało się priorytetowym kierunkiem rozwoju marki.