FCN: platforma telefonii VoIP dla mikro i małych firmOferuje tanie rozmowy telefoniczne i funkcje wirtualnej centrali. Jej kluczowe atuty to:Elastyczne modele rozliczeń: prepaid oraz szeroki wybór abonamentów;Plany atrakcyjne cenowo jak i oferta no-limit dla klientów o większych wymaganiach;Własna aplikacja mobilna do dzwonienia i sklep z prekonfigurowanymi urządzeniami VoIP;Bogaty wybór funkcji VoIP: od IVR po kolejkowanie połączeń stosowane w call center.Przejdź do oficjalnej strony FCN »
Datera: systemy telekomunikacyjne VoIP dla biur i telemarketinguZaawansowane usługi VoIP dla telemarketingu i atrakcyjne ceny połączeń dla firm dzwoniących dużo to główne atuty marki. Kluczowe są też:Integracja systemu z CRM;Dedykowane agentom narzędzia;Model chmurowy i stacjonarny usług.Przejdź do oficjalnej strony Datera »