Celem pracy osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów Aiton Caldwell S.A. zgodnie z najwyższymi standardami.
W konkretnym działaniu odnosi się to przede wszystkim do:
· profesjonalnej obsługi klientów zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami,
· bezpośredniego oraz zdalnego wsparcia użytkowników,
· wsparcia akcji marketingowych oraz sprzedażowych dla naszych produktów,
· budowania pozytywnych relacji z Klientami i zapewnienie wysokiej jakości obsługi.
Ścieżka kariery w ramach naszej firmy obejmuje drugą linię wsparcia technicznego lub działy biznesowe.
Oczekiwania:
· doświadczenie w pracy na stanowisku konsultanta telefonicznego,
· bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
· wysoka komunikatywność,
· rzetelności i dokładności w wykonywaniu powierzonych zadań
· łatwości w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu trwałych pozytywnych relacji
· gotowość do pracy w systemie zmianowym (8-18),
· język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
· mile widziana będzie znajomość zagadnień informatycznych i telekomunikacyjnych,
· wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
Oferujemy:
· odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w nowoczesnej i znanej firmie dostarczającej autorskie rozwiązania telekomunikacyjne klientom biznesowym,
· kontakt z nowoczesnymi technologiami, szkolenia zawodowe i językowe,
· stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pakiet pracowniczy (karta sportowa, opieka medyczna),
· zgrany, doświadczony zespół!
Osoby spełniające wymagania i zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV na adres: kariera@aitoncaldwell.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).