Rozwój i wyzwania
Drugi rok pandemii pokazał, że przedsiębiorstwa muszą potrafić funkcjonować w stale zmieniającym się otoczeniu biznesowym i być gotowe na poszukiwanie nowych dróg wzrostu.
Rozwój oferowanych produktów zawsze będzie mieć dla Spółki wysoki priorytet. W tym roku wydano nową, znacznie wydajniejszą wersję systemu telekomunikacyjnego Datera Call-eX. Pozwoli ona Spółce kierować swoją ofertę do nowych grup klientów.
Dodatkowo, postępujące zmiany na rynku telekomunikacyjnym stwarzają okazje do konsolidacji. Spółka rozpoczęła aktywne działania, których celem są akwizycje lub przejęcia klientów.
Równie istotny jest rozwój organiczny. W tym roku do oferty marki Datera została dodana nowa usługa: Callback Widget. Jest to interaktywne, graficzne narzędzie instalowane na witrynach internetowych klientów, umożliwiające im wygodne i szybkie oddzwanianie do dzwoniących do nich osób.
Oferta platformy VoIP FCN została z kolei rozbudowana o nowe, atrakcyjne plany abonamentowe.
Dodatkowo, Spółka wykorzystała ten rok na wdrożenie bezpiecznej autoryzacji dokumentów z platformą Autenti. Pozwoliło to na sprawniejszą obsługę nowych i dotychczasowych klientów.
Wszystkie te działania pozwoliły Spółce wyjść naprzeciw pojawiającym się przed nią wyzwaniom. Od pandemii i dotykających jej klientów różnych obostrzeń sanitarnych, po obowiązujące od 1 lipca 2021 roku obniżone stawki za zakańczanie połączeń w sieciach stacjonarnych (FTR) oraz mobilnych (MTR), wprowadzone Aktem Delegowanym Komisji Europejskiej z 18 grudnia 2020 roku.
Czasy pełne wyzwań budują mocne firmy. Jesteśmy przekonani, że tak właśnie będzie w przypadku Aiton Caldwell SA.