Nowa wersja systemów telefonicznych Datera to duży skok technologiczny i istotne nowości, które pozwalają na znacznie wyższą wydajność w zakresie obsługiwanego wolumenu użytkowników oraz połączeń. Nasze centrale telefoniczne są i będą fundamentem infrastruktury telekomunikacyjnej dla coraz większej liczby coraz większych firm.
Istotne nowe funkcje wersji 3.22.9 central telefonicznych Datera to między innymi:
- Pogłębiona integracja usługi SMS z IVR i Call Center umożliwiająca większą automatyzację obsługi telefonicznej;
- Wsparcie dla technologii WSS (Web Socketet Secure), pozwalającą każdej firmie na samodzielną integrację z dowolnym środowiskiem informatycznym również ją wykorzystującym i oferującym rozwiązania głosowe dla swoich użytkowników. Pierwszą, przygotowaną przez zespół Datera integracją bazującą na WSS jest z platformą oprogramowania open-source Odoo;
- Integracja z systemami dla sklepów internetowych Baselinker i Prestashop, pozwalająca na podgląd zamówień danego klienta w panelu konsultanta call center – dla szybszej i sprawniejszej obsługi.
To nie jedyne nowości i nie koniec aktualizacji. Więcej można przeczytać na stronie Datera:
Przeczytaj więcej na blogu Datera »