Jest to stanowisko umiejscowione na styku Klient i Produkt. Celem pracy będzie przede wszystkim rozwiązywanie wniosków technicznych oraz wsparcie klienta w zakresie świadczonych przez nas usług.
Szczegółowy zakres odpowiedzialności:
· Terminowa obsługa incydentów oraz wniosków w ramach drugiej linii wsparcia technicznego,
· Instalacja, konfiguracja, aktualizacja systemów telekomunikacyjnych zgodnie z dostarczonymi wymaganiami,
· Ścisła współpraca zarówno z zewnętrznymi dostawcami (np. operatorami telekomunikacyjnymi) jak i innymi działami w ramach naszej organizacji.
Oczekiwania:
· podstawowa wiedza z zakresu sieci informatycznych,
· podstawowa wiedza w zakresie systemu operacyjnego Linux,
· znajomość produktów AC i ich konfiguracji,
· doświadczenie w pracy z klientami oraz wysoka orientacja na klienta!
· umiejętności komunikacyjne i współpracy.
…a dodatkowymi atutami będą:
· wiedza z zakresu działania systemów VoIP lub/oraz znajomość protokołu SIP,
· mile widziana znajomość języka SQL oraz znajomość baz danych MySQL i PostreSQL.
Na stanowisko Specjalisty ds. wsparcia technicznego w Dziale Serwisu poszukujemy osoby, o wysokiej orientacji na klienta (postawa prokliencka), profesjonalnie podchodzącej do swoich zadań, lubiącej wyzwania, z inicjatywą i umiejętnością podejmowania decyzji. O rzeczywistym zaangażowaniu w powierzone zadania i chcącej się rozwijać w zagadnieniach dotyczących telekomunikacji.
Osoby spełniające wymagania i zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV na adres: kariera@aitoncaldwell.pl