Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

FreecoNet partnerem ShopCamp

FreecoNet, lider telefonii internetowej w Polsce, został partnerem czwartej edycji ShopCamp – cyklu spotkań ludzi otwartych na nowe technologie. W ramach współpracy przedstawiciele FreecoNet będą uczestniczyć w prelekcjach, panelach dyskusyjnych i spotkaniach z entuzjastami branży e-commerce. Pierwszy zjazd pod hasłem „Męskie hobby” odbędzie się 2 marca w Poznaniu.
 
ShopCamp to cykl spotkań oparty na dialogu ekspertów z otoczeniem. Spotkania mają charakter barcampowy, ich głównym założeniem jest wymiana wiedzy i doświadczeń oraz integracja ludzi z branży. Wszystko to w atmosferze dobrej zabawy i niestandardowego podejścia do tematu e-commerce.
 
FreecoNet ze swoimi rozwiązaniami telekomunikacyjnymi doskonale wpasowuje się w tematykę spotkań. Dzięki nim osoby prowadzące e-sklepy mogą znacznie usprawnić funkcjonowanie swojej firmy. Integracja systemów komputerowych z telefonią VoIP, tanie połączenia, możliwość nagrywania połączeń czy Wirtualny Fax to tylko niektóre z możliwości, jakie daje platforma. Dodatkowo, dzięki kolejkowaniu połączeń, komunikatom głosowym, czy numerom 801 przedsiębiorcy mogą zadbać o profesjonalny wizerunek swojej firmy.
 
„ShopCamp to fajna inicjatywa, dzięki której pasjonaci branży e-commerce mają możliwość wymiany doświadczeń z innymi, czy też zapoznania się z tajnikami biznesu. FreecoNet to nowoczesna marka tworzona przez młodych ludzi, którzy robią to z pasją. W związku z tym zawsze będziemy wspierać tego typy inicjatywy, mocno trzymając kciuki za powodzenie nowatorskich przedsięwzięć.”powiedział Paweł Gruszecki, Business Line Manager FreecoNet, Aiton Caldwell SA.
 
Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne. Wystarczy jedynie zarejestrować się na stronie internetowej ShopCamp. Na uczestników czeka specjalna promocja od FreecoNet.