Wyselekcjonowani klienci otrzymają dwa w pełni funkcjonalne konta testowe. Dodatkowo, dzięki uprzejmości amerykańskiego producenta, wezmą udział w szkoleniu on-line prezentującym możliwości systemu iMeet oraz korzyści płynące z jego użytkowania.
"Opinie klientów są cennym źródłem informacji. Ułatwiają nam one projektowanie rozwiązań w pełni dopasowanych do potrzeb użytkowników, którzy na bieżąco śledzą trendy technologiczne. Aktualnie prezentowana usługa – wideokonferencje – to jedno z takich właśnie rozwiązań, dające praktycznie nieograniczone możliwości komunikacji. Wyniki testu iMeet będą dla nas wskazówką, czy ewentualne wprowadzenie systemu wideokonferencji to dobry wybór, który zaspokoi oczekiwania naszych klientów” – powiedział Paweł Gruszecki, Business Line Manager marki FreecoNet, Aiton Caldwell SA.
Do udziału w testach zostanie zaproszonych 10 firm. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa z dniem 7 marca br. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.freeconet.pl.
Poza ofertą specjalną we FreecoNet dostępnych jest także wiele innych promocji dla użytkowników, m.in. zestawy promocyjne w znacznie obniżonych cenach oraz telefony komórkowe skonfigurowane do działania z operatorem z pakietami darmowych minut. Szczegóły dostępne są pod adresem www.freeconet.pl/pl/promocje.