Inicjowanie połączeń bezpośrednio z poziomu CRM, szybka prezentacja historii rozmów, automatyczna identyfikacja klienta na podstawie numeru telefonu, to tylko kilka z wielu korzyści, jakie czerpią klienci FreecoNet, dzięki integracji systemu CRM z telefonią VoIP. Dodatkowo otrzymają m.in. możliwość łatwego dodawania nowych klientów do bazy, szybki dostęp do bilingów oraz plików z nagranymi rozmowami.
„Integracja platformy FreecoNet z rozwiązaniem Firmao to pierwszy krok w budowie szeregu kompleksowych rozwiązań, usprawniających funkcjonowanie biura. W tym celu nawiązujemy współpracę z firmami teleinformatycznymi, dzięki czemu nasi klienci otrzymają zintegrowane usługi, wspomagające zarządzanie ich przedsiębiorstwem. Mam nadzieję, że w niedługim czasie poinformujemy Państwa o kolejnych nowoczesnych rozwiązaniach platformy FreecoNet oraz dalszych integracjach z systemami informatycznymi usprawniającymi prowadzenie biznesu” – powiedział Paweł Gruszecki, Business Line Manager marki FreecoNet, Aiton Caldwell SA.
Dla wszystkich klientów, którzy zdecydują się na korzystanie z systemu CRM od Firmao, FreecoNet przygotował promocję. To zniżka do 25 proc. na zakup nowoczesnych telefonów w partnerskim sklepie 4IP, darmowe minuty na start oraz 3 miesiące bez opłat za konto, numer i usługi.
Szczegółowe informacje dostępne pod adresem http://www.freeconet.pl/pl/uslugi/firmao-crm.